Jump to content

Support_Team

Moderators
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Support_Team last won the day on April 7

Support_Team had the most liked content!

Community Reputation

145 Excellent

7 Followers

About Support_Team

  • Rank
    Guru

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Please submit a ticket at support@fishingplanet.com with your gamertag included. If you have any screenshots of this issue it would be very helpful.
  2. You will lose a lure/bait/leader if you close the game/lose connection with tackle placed in water, the game cannot land the line automatically so it breaks at the moment of disconnect.
  3. So it was a usual competition, not a custom?
  4. Please submit a ticket at support@fishingplanet.com with your nickname and competition details included, we'll check the game data regarding this case. At the moment we received only one report from @Tmif and unable to reproduce it.
  5. В соревновании San Joaquin Extravaganza и во всех других, где используется это понятие, баллы равны весу выловленной зачетной рыбы, если есть какие-то другие условия по баллам, то они указаны отдельно, как в Old Buck's Competition.
  6. As usual, within few weeks. Custom competitions will not be included to this update because of some internal issues with Sony policy.
  7. The Fisherman game's support is up to the BigBen publisher. You can ask about their plans to release any additional content here https://www.bigben-interactive.co.uk/support/
  8. These two games are different. The Fisherman game does not have any registration field and didn't use any email.
  9. При регистрации на пользовательское соревнование игроки получают окно подтверждения того, что они согласны со снятием с обычных соревнований и турниров.
  10. 1) Официальный язык тех.поддержки - английский. Не имеет значения, где физически дислоцирована команда разработки. Абсолютно все обращения в службу поддержки получают автоматический ответ о сроках, в которые мы предоставляем ответ на обращение, и предупреждение об официально используемом языке. В качестве исключения мы иногда отвечаем игрокам на русском, так как общение с ними через переводчик Google приводит к огромному недопониманию. 2) То, что мы передали ваше видео и описание проблемы команде разработчиков, не означает, что исследование и исправление бага произойдет мгновенно. Когда исправим, добавим в новый патч и уточним в патчноте. 3) Добавлять "временные рамки на поклевку" не планируем. Данный ИИ существует на европейских водоемах с момента их введения, ничего абсолютно нового на американские водоемы мы не вносили. 4) Прекратите словесный понос и оскорбления разработчиков. Предложение убрать аматорские соревнования не ново, после введения пользовательских соревнований, мы, возможно, пересмотрим генерацию обычных.
  11. We replied on Monday, please check your registration email.
  12. Yes, on this case it is a Steam issue for sure. Try to ask their support about any tips.
  13. Support_Team

    Help..

    This thread is for The Fisherman game, not free-to-play version. Your request moved to corresponding forum. On your account GoldEvilRyu equipped Nero 10' 10" with Hook #1/0. Please note that mission requires Hook #1 which is different one.
  14. The answer is simple - do not use cheats.
  15. Please do the following: Go to Library Right-click on Fishing Planet Under the General tab also make sure "Enable Steam Overlay while in-game" is checked If it wouldn't help, disable Overlay completely and reboot your PC, and after that enable it again. Also please start the game from Steam directly, not from a shortcut.
×
×
  • Create New...