Jump to content
Dennis_FP

Welcome the 4th of July Event 2019!

Recommended Posts

Bonjour,

Cet événement est une farce...

Il s'agit du 4 juillet qui est une fête importante aux USA.

Et tout ce que les développeurs du jeu trouvent à faire, c'est une série de missions , tirs de canon qui nous coûtent les yeux de la tête.

Serait-ce un reflet / miroir de la vraie vie ? Avec tous ces impôts que nous payons à nos gouvernements (IRL) ?

Est-ce que fishing planet a l'intention de devenir comme ces gouvernements ?  Et nous ruiner ?

J'ai dépensé environ 650.000 billets pendant les missions.

Les voyages et les licences m'ont à moitié ruiné , rien que pour des coups de canon qui neuf fois sur dix ne rapportaient RIEN.

Et au final, je me retrouve avec une canne (dont je ne me servirai pas) , un moulin  pas du tout adapté à cette canne ,  une veste et un chapeau qui n'ont aucun intérêt puisque l'on trouve de meilleurs vêtements à la boutique normale du jeu...

En bref, missions événement un peu amusantes, mais résultat (lots , récompenses) complètement NUL et IDIOT.

Qu'est-ce que ça coûterait à fishing planet de nous donner des récompenses correctes ?

Cela ne leur coûterait absolument rien... Au contraire, cela leur ferait une certaine publicité et je pense que beaucoup plus de joueurs participeraient aux événements par la suite...

Mais sont-ils (fishing planet) assez intelligents pour comprendre cela ?

Voila toute la question.

• Like 1

Congratulations FP team for the event !!!

I liked the new baits, the design of the dress and found the rod and the reel very beautiful.  New items for the collection.  👏🏾👏🏾

And in the event of Halloween, if possible, put a monster that will work to get you out of the water.  he can escape from my hook countless times, but that he is a strong and difficult fish to draw out of the water.

Sorry for the mistakes, I use Google translator and it does not come out perfect.

Thank you!

• Like 1

The 4th july missions is a scam it just cost me 70 bait coins and over 900k in game cash and didnt get any lures i needed after firing 130 cannon balls if they are going to continue scamming players out of their hard earned bait coins and cash the player base will not return. I also concure that the challege items are all worthless unless your level 20 or below.Please return all the bait coins and cash you scammed from players.

The 4th july missions is a scam it just cost me 70 bait coins and over 900k in game cash and didnt get any lures i needed after firing 130 cannon balls if they are going to continue scamming players out of their hard earned bait coins and cash the player base will not return. I also concure that the challege items are all worthless unless your level 20 or below.Please return all the bait coins and cash you scammed from players.

i didnt finish too, because the game didnt want to give me the last 2 baits.. and bying this 2 will cost me 70 golds,,,to spend this i decide to not finish the mission.